Varje vecka skriver en ny W:are hur det är på just sitt exjobb.

fredag 20 april 2012

Ooops

Tog mig precis lite gratiskaffe (som man nu börjar ta för givet) och tänkte passa på att se om nått nytt hade hänt på WexUpp-bloggen då jag insåg att det ju är jag som har ansvaret för skrivandet denna vecka! Det har jag helt glömt bort då det varit tre fullspäckade "Race-days" som min chef uttrycker det. En "Race day" är då vi kör massa tester på vagnen i full fart, ungefär. Dessa tre dagar har dock mest varit ett långt depåstopp med mycket meckande och massa möten och jag har försökt smita ifrån ibland och xjobba lite. Har börjat på min rapport lite smått med inrådan från Allan. "Din projektplan ser utmärkt ut... Förutsatt att du skriver på rapporten kontinuerligt." sa han. Så nu sitter jag med min egensatta deadline på sista dagen av arbetsveckan och ska skriva två avsnitt. Men jag har ju hela helgen på mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar