Varje vecka skriver en ny W:are hur det är på just sitt exjobb.

lördag 16 mars 2013

Solsken och vårblommor.

Avslutar min vecka som W-exjobbsbloggare med två bilder från min torsdag och fredag på reningsverket. Den första bilden visar hur jag ser ut när jag går omkring på verket och samlar in prover att analysera i labbet och på den andra bilden ser ni spår av att våren börjar komma till Gävle! (det var dock -14 grader kallt när jag anlände till Duvbacken i fredags, men det ignorerar vi när vi tittar på vårblommorna - ellerhur?). Solen sken på mig både torsdag och fredag, och det är väl ett perfekt sätt att avsluta exjobbsbloggveckan - med solsken i tankarna! 

Nu lämnar jag över till finaste Ida Gustafsson, som tyvärr flyttat ner till Skåne och nu befinner sig på tok för långt borta från Uppsala!

Jo, det är sant, jag har såhär långa och läckra ben! (ytterst nöjd över hur jag med fotoperspektivet lyckades förvandla mig själv med min näst intill dvärglika längd på 157 cm till en lång och ståtlig tjej!). 

Det bokstavligt talat spritter i hela kroppen när vårens första blommor börjar titta fram - tycker ni inte det?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar