Varje vecka skriver en ny W:are hur det är på just sitt exjobb.

torsdag 25 april 2013

Tjoo igen!

Denna veckan har det faktiskt inte hänt så mycket här påkontoret för min del. Har mest suttit och gått igenom en grundkurs i CAD och skrivit lite grejer. Har faktiskt försökt ha fett med framförhållning så jag har börjat skriva på grejer till slutrapporten. Typ lite bakgrundsgrejer och beskrivningar av modeller och sånt. Förhoppningsvis slipper man tokstressa med rapporten i slutet om en håller på å skriver in lite grejer sådär när tid finnes.

Nu är det ju också såhär att valborgshelgen börjar imorgon och därför har jag  varit sjukt upptagen med att leta musik/förbereda/meka musikprylar och sånt. Spelar ju 6 dagar i rad med start nu imorgon fredag. Imorgon på disputationsfest, lördag på agave, söndag på smålandsfestivalen, måndag innan Ansiktet på svandammshallarna samt på efterfesten till spelningen på B.J., valborg på V-dala med Mashup Int. och Marcus Price & Carli sen onsdagen på agave igen. Jag kommer vara helt förstörd men det får det vara värt! Har suttit här och "fuskat" lite och allt, hållt på med musikgrejer när jag egentligen borde exjobba hähä... Men som sagt inte massa att göra denna veckan ändå så det är chill.
Tanken är att jag ganska snart ska få göra en skarp utredning själv här, med handledaren bredvid såklart. Känns askul men ändå lite press liksom, men aja! det löser sig, en är ju grym.

Imorgon vet jag inte om jag kommer ha tid för att skriva, är ju i princip upptagen 24h om dagen nu fram till 2:a maj men kan kanske hinna trycka in ett inlägg.

Aja! hörs vi så hörs vi!

Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar