Varje vecka skriver en ny W:are hur det är på just sitt exjobb.

onsdag 14 mars 2012

Sol på taket

Var svårt att hinna skriva om denna dag (tisdag) för den avslutades med ett besök på Uppsalas nya standupklubb Oslipat på Katalin. De kör på tisdagar, en gång i månaden, öppnar klockan 18 och sätter igång kl 20. Kändes som en sån där deja vu-upplevelse. Som att historien upprepar sig. Å bra var det! Jesper Rönndahl är ju fantastisk.


Någon kanske blev bekymrad över att jag inte skrev vem jag var igår. Det skulle kunna ses som en miss men jag väljer att se det som en liten gissningslek. Om ni inte redan har listat ut det så kommer ett litet anagram som ledtråd här:

Irek Ihlan
Om det fortfarande är för klurigt och fler ledtrådar efterfrågas så kanske det kan dyka upp någon mer imorgon.

Lägger ut lite bilder från gårdagen då jag är lite sen med inlägget och inte hinner skriva så mycket. Men med några bilder så blir det ju mycket information ändå. Visste ni föresten att en bild säger mer än tusen ord.

 + = 30% av exjobbstiden
Om exjobbet skiter sig blir det manuell avmätning







1 kommentar:

  1. Jag följer gärna med på stand up nästa gång! :)
    Jag och syrran var på stand up på Big Ben i Sthlm förra veckan, varit där ngt?

    Kaffe = mkt viktigt! :)

    SvaraRadera