Varje vecka skriver en ny W:are hur det är på just sitt exjobb.

fredag 2 mars 2012

Ungefär lika med noll också bra?


Jag tror att det är viktigt, att även göra annat än att x-jobba. Gå på bal tex, och gå på mingelkvällar på andra företag :) (ja det är okej att vara lite otrogen..)

Igår var det återigen AW för WEx-Upp på Gotlands. Jag kikade förbi bara en kort stund, men stämningen var på topp och alla verkade ha en trevlig kväll. Ser fram emot nästa gång! (torsdagen den 5e april)

Idag är det fredag (igen!) det går så fort! 7 veckor har gått, snaaart hälften, hjälp! :P
Under förmiddagen har jag läst och skrivit. På em hade jag en "inhyrd konsult" till min hjälp. Jag kallar honom "bollplanket" :) För ibland känner man att det kanske inte hade varit så dumt att skriva x-jobbet med någon annan, göra en "STS:are". Men man får inte glömma bort att man har otroligt kunniga kompisar som faktiskt kan hjälpa en. Det är så tråkigt att sitta å prata med sig själv, tycker ni inte? :)

Efter em-fikat hade jag otroligt bra flyt så jag ville inte sluta! Jag fortsätter nog en stund till även efter detta blogginlägg.. Kul å se när man faktiskt får ut ett resultat när man simulerar! (Även om resultatet är 3,19E-22 ibland..) :D

Ha en underbar helg goa vänner!

Kram, E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar