Varje vecka skriver en ny W:are hur det är på just sitt exjobb.

söndag 15 januari 2012

Hej, hej, hallå!

iiiih! Imorgon kör det igång! Välkommen till mitt nya liv! Eller kommer det vara så stor skillnad? Eller ja.. inga klasskompisar, men arbetskamrater! Inga föreläsningar, men ett helt kontor med massa "lärare"! Inget termoskaffe, men färskbryggt kaffe i svart Vectura mugg! :)

Jag ska alltså göra mitt examensarbete på konsultföretagen Vectura.
Den förslagna rubriken på arbetet är "Känslighetsanalys och utveckling av spridningsmodell för bekämpningsmedel". Låter skoj va? :)

Imorgon kl 8.00 (eller blir det ak?) tänker jag storma in på Vecturas kontor på stortorget, säga "Hej här är jag!" Leta upp en ledig dator och börja jobba. Låter lätt! :P Mm.. ska bli spännande det här!

Skriver mer om mina exjobbs-tankar imorgon, och sen hela veckan. Efter det tar en ny W-are vid.

<3, Erica

1 kommentar:

  1. Ni är ni fan bäst. Jag skriver gärna ett ångestladdat inlägg framöver.

    SvaraRadera