Varje vecka skriver en ny W:are hur det är på just sitt exjobb.

fredag 3 februari 2012

En ganska bra "trosdag" ;)

God morgon!

Igår var en trevlig dock inte så produktiv dag! För efter ett par timmars arbete var det dags för Johannas exjobbsredovisning. Det var intressant och roligt även om jag fick lite fjärilar i magen när jag insåg att det "bara" är dryga 17veckor kvar tills jag ska stå där framme och redovisa... 


Det blev i alla fall några timmars arbete innan det var dags att röra sig ner mot Gotlands för mat och dryck i sällskap av min underbara Wex-upp-familjen! Det diskuterades allt mellan himmel och jord. Olika stadier av förvirringstillstånd verkar ingå i de flestas ex-jobb så här i början, det känns alltid bra att man inte är ensam. Dessutom fick jag ovärderlig kunskap av Världens bästa Erica om provtagning och vad man bör ta med sig och tänka på när en sådan utförs, som sagt ovärderligt!


På hela taget var trosdagen en ganska bra dag ;) 

Nu är det dags att se vad fredagen har att bjuda på !


1 kommentar: